2014. február 20., csütörtök

Feketeribizlis sütőtök brownie

Ez a dolog nem hangzik olyan jól nekem, mert nem szeretem a sütőtököt. De volt egy kis megsütött darabom lefagyasztva, amit a sütőtökös krumplipüré zabáló népeknek tettem el és vettem elő, hát máshogyan végezte. De tök jól néz ki :-)
Most, hogy betegség és fogzás szezon van, lett egy csepp időm nappal főzni, nappal fotózni, ki is használom. Bőven van időm, hiszen a kukurikú ma fél 5kor keltett. És oké, hogy fél 7kor visszaaludt szigorúan 30 percre, de mit tegyen ilyenkor az anyja?? Na ezt tettem. És erre a sütire igaz, hogy 1 piszkos edény, nulla robotgép, csak egy kanál, többit teszi a sütő.





Hozzávalók:
200 gramm étcsoki
100 gramm vaj
150 gramm cukor
300 gramm megsütött sütőtök
1 kávéskanál szódabikarbóna
200 gramm liszt
 egy marék bogyós gyümölcs (nekem most fagyasztott feketeribizli)

A csokit és a vajat egy tálban mikróban összeolvasztjuk, elkeverjük a cukorral és a szódabikarbónával.
Ha kész, belekeverjük a tökpürét, végül a lisztet és tepsibe tesszük. Megszórjuk a gyümölccsel, ha van kedvünk, egy kanál cukorral 180 fokos sütőben 25 perc alatt megsütjük. Ne süssük túl!!
Recept eredetileg innen.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése